وضعیت معاملات در روز قرمز ارزهای دیجیتال

بیت کوین طی شبانه روز گذشته وضعیت چندان خوبی نداشت و بیش از هزار دلار از قیمت آن کاسته شده است. گرچه این افت در بازار رمز ارزها عددی نیست که از نظر معامله گران نگران کننده به نظر برسد، اما همین که ارز دیجیتال اول بازار به زیر ۵۰ هزار دلار رسیده، از نظر روانی روی بازار تاثیر گذاشته است.  

نگاه بازار ارزهای دیجیتال همیشه به بیت کوین بوده و به همین دلیل رشد یا افت آن، برای تمام بازار اهمیت دارد. اخیرا اعلام شده در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۰۰ میلیون توئیت که در آن بیت کوین منشن شده، منتشر شده است که همین موضوع نشان دهنده اهمیت بیت کوین برای بازار ارزهای دیجیتال است.  

اتریوم دوباره از ۴ هزار دلار پایین تر آمد

قیمت اتریوم امروز دوباره به زیر ۴ هزار دلار رسید. این ارز دیجیتال هم اکنون با قیمت حدود ۳۹۰۰ دلار و با افت ۳.۷ درصدی معامله می شود. ارزش معاملات آن هم طی روز گذشته بیش از ۱۴ میلیارد دلار بوده است.

برای معامله گران اتریوم، قیمت ۴ هزار دلاری اهمیت زیادی دارد و حالا که این قیمت از دست رفته، باید در انتظار واکنش معامله گران بزرگ باشند تا جهت بازار مشخص شود. ارزش بازار اتریوم با افت امروز به ۴۶۴ میلیارد دلار رسیده است. 

آلت کوین ها به دنبال بیت کوین!

طبق روال اکثر مواقع، این بار هم با افت قیمت بیت کوین، آلت کوین ها هم منفی شدند و اکثر آن ها افت کردند. در این میان بعضی از آلت کوین ها با هیجان بیشتری نسبت به بیت کوین افت کردند و البته بعضی از آن ها از این افت در امان ماندند.

 
متن کامل این گزارش را با تیتر «ریزش قیمت بیت کوین، اتریوم و آلت کوین ها» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.