پیام وزیر اطلاعات به مناسبت سالگرد ۹ دی

وزیر اطلاعات در پیامی بمناسبت سالگرد حماسه ۹ دی سال ۸۸ یادآورشد که استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مأیوسانه با شدت بخشیدن بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه در آرزوی ایجاد آشوب و ناامنی، به انتظار نشسته‌اند تا از آب گل آلود ماهی‌های توطئه صید کنند.

متن پیام حجت‌الاسلام خطیب وزیر اطلاعات به این شرح است: یوم الله ۹ دی، سر فصل نوینی است از شکوه انقلاب اسلامی، پایه‌های مردمی نظام و بیعت امّت بصیر با رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و آرمان‌های بلند و مطّهر حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب و برخورد قاطع ملّت با فتنه‌گران و حامیان خارجی آنان و برخورد با فتنه‌گرانی که در راستای اهداف دشمن، به آرمان‌های این ملّت خیانت و هزینه‌های زیادی به کشور تحمیل نمودند.  

ملّت سرافراز ایران اسلامی با حضور به‌هنگام و خلق حماسه‌ای جاودان در روز نهم دی ماه، این حقیقت را یادآوری نمود که همواره گوش به فرمان ولی امر خویش در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشور، از هیچ‌گونه ایثار و از خودگذشتگی دریغ نخواهد ورزید.

اینک که به حول و قوه‌ی الهی، ایران اسلامی با درایت و توانمندی، قله‌های رفیع فتح و ظفر را یکی پس از دیگری می‌پیماید، استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل مأیوسانه با شدت بخشیدن بر جنگ اقتصادی و تحریم‌های همه جانبه در آرزوی ایجاد آشوب و ناامنی، به انتظار نشسته‌اند تا از آب گل آلود ماهی‌های توطئه صید کنند، لکن با هوشیاری و بصیرت مردم آگاه، همه توطئه‌های آنان نقش برآب می‌شود و ملّت عزیز ایران، بیش از پیش در مقابل این توطئه‌ها منسجم و یک‌دل می‌شوند.

این‌جانب، ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امّت با ولایت، به آحاد ملّت فهیم کشورمان اطمینان می‌دهم که سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد، به همراه سایر اعضای جامعه‌ی اطلاعاتی، مسئولین امر و شما مردم دانا و بینای این دیار، همچنان دسیسه‌های بدخواهان را خنثی خواهند نمود و به مدد الهی، انوار درخشان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، منطقه را از لوث وجود متجاوزین سیاه کار به‌طور کامل پاکسازی خواهد کرد تا زمینه ظهور تمدن نوین اسلامی فراهم گردد. ان‌شاءالله

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.