علت غیبت کرباسچی در جلسات کارگزاران/ حضور فائزه هاشمی فعال‌تر شده؟

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران از فضا و تغییرات این حزب در دوران دبیرکل جدید می گوید.

سید افضل موسوی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران،  درباره دوران فعالیت اخیر حزب متبوع خود گفت: جلسات حزب کما فی السابق برقرار است؛ اتفاق خاصی رخ نداده بلکه مثل بسیاری از احزاب دیگر در سال های اخیر دبیرکل تغییر کرده است.

کرباسچی دلخوری از حزب کارگزاران ندارد اما در جلسات حاضر نمی‌شود/ حضور فائزه هاشمی در جلسات حزب

او در پاسخ به سوالی درباره حضور غلامحسین کرباسچی بعد از تغییر دبیرکل در جلسات حزب کارگزاران با دبیرکلی حسین مرعشی تاکید کرد: آقای کرباسچی بعد از تغییر دبیرکل تا به حال در جلسات شرکت نکرده است. او درباره این موضوع که آیا کرباسچی از تغییر دبیرکل و رای گیری در جلسه ای بدون حضور او دلخور است، گفت: آقای کرباسچی دلخوری از تغییر دبیرکلی ندارند.

موسوی با بیان این که «رای گیری برای تعیین دبیرکل جدید حزب در جلسه ای بدون حضور کرباسچی انجام شد» ادامه داد: بالاخره ایشان می دانستند جلسه برقرار است اما غایب بودند. تغییر دبیرکل حزب کارگزاران، بعد از این همه سال که در اختیار آقای کرباسچی بوده برای ایشان اهمیت خاصی ندارد که بخواهند نسبت به موضوع دلخوری داشته باشند. او افزود: ممکن است کسی بگوید که باید اعضا حزب رعایت پیشکسوتی می کردند و صبر می کردند تا جلسه بعدی که آقای کرباسچی حضور دارند و بعد دبیرکل جدید را انتخاب می کردند.

موسوی با تاکید بر نظر موافق خود با این رویه و نظریه نیز گفت: من موافق این نظریه بودم که در ان جلسه رای گیری نشود و برای جلسه بعد بماند اما اکثریت نپذیرفتند و رای گیری کردند و آقای مرعشی انتخاب شد. عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی  در پاسخ به این سوال که آیا خانم ترکان و خانم فائزه هاشمی در دوران دبیرکلی جدید – حسین مرعشی- در جلسات حزب حضور پیدا می کنند، تاکید کرد: خانم فائزه هاشمی به جلسات می آیند و خانم ترکان هم گفته می شود که احتمالا در آینده دوباره در جلسات حاضر می شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.