رصد بازار خودروهای داخلی؛

رکوردزنی مجدد «دنا پلاس توربو اتومات» +جدول

کدخبر: ۴۶۶۸۶۹
اقتصادنیوز: ​امروز 14 دی 1400 رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو از رکودشکنی یک روزه «دنا پلاس توربو اتوماتیک» حکایت دارد.
رکوردزنی  مجدد «دنا پلاس توربو اتومات» +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «دنا معمولی» و «سمند LX با موتورEF7» در بازار رشد قیمت داشته اند. افزایشی شدن برخی از محصولات ایران خودرو در بازار در حالی صورت گرفت که امروز سایپایی ها در بازار بدون تغییر عرضه شدند. از سوی دیگر روند پیش گرفته در بازار ایران خودرویی ها در حالی است که امروز هم نرخ دلار کاهشی بود با این حال برخی از پرتیراژهای ایران خودرو خلاف جهت دلار روند افزایشی به خود گرفتند.

یکی دیگر از عواملی که تعجب بازار از رشد قیمت محصولات ایران خودرو را به همراه داشت به شروع ادامه دور هشتم مذاکرات از شب گذشته باز می گردد، عاملی که قیمت در بازار سایپایی ها را انتظاری کرد،‌اما ایران خودرویی ها چندان بدان توجهی نکردند.

از سوی دیگر تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست. ظاهرا هرچند بازار از انتظار برای نتایج مذاکرات خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان هنوز در انتظار بسر می برند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با رشد 5 میلیون تومانی رکود افزایش قیمت را میان محصولات ایران خودرو زد و قیمت آن به 510 میلیون تومان رسید. «دنا معمولی» هم رشد یک میلیونی در بازار داشت و قیمت آن 351 میلیون تومان شد.

 «سمند LX با موتورEF7» نیز امروز از رشد قیمت بی نصیب نبود و با رشد یک میلیون تومانی در بازار 281 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «سورن پلاس» امروز بدون تغییر و با قیمت 315 تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده پژو هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت خوردند. قیمت «پژو 206 تیپ 5» امروز در بازار 308 میلیون تومانی شد و «پژو 206 تیپ 2» نیز در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 14

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید