تذکر جدی نماینده مجلس به وزیر نیرو

عبدالجلال ایری در جلسه علنی امروز در تذکری به وزیر کشور گفت: متاسفانه در مقابل حوادث طبیعی از جمله آتش سوزی، رانش زمین، فرونشست و سیل هیچگونه برنامه‌ای نداریم، اگر چنانچه برنامه ریزی مناسب در دستور کار قرار نگیرد، شاهد تلفات جانی زیادی خواهیم بود به طوری که ۳۵۰۰ میلیارد تومان در استان گلستان برای بحران هزینه شده، اما همچنان در مقابل سوانح آسیب پذیر است.

وی همچنین در تذکر دیگری به وزیر نیرو گفت: مردم استان گلستان تابستان سال گذشته با بحران بی‌آبی مواجه بودند و چنانچه به این موضوع توجه نشود در سال آینده هم با مشکل مواجه خواهیم شد بنابراین نیاز است احداث چاه های عمیق در دستور کار قرار گیرد و همچنین نیاز است به عملیاتی کردن احداث ۴ نیروگاه بخش خصوصی تاکنون توجه شود.

هشدار یک نماینده در خصوص افزایش بحران دامداران

وی در تذکری به وزیر ورزش بیان کرد: زمین چمن مصنوعی کردکوی ۳ سال است که تعیین تکلیف نشده و همچنین سالن تختی بندر ترکمن پس از ۲۰ سال احداث هنوز به بهره برداری نرسیده، بنابراین نیاز است به تعیین تکلیف این پروژه ها توجه شود.

ایری در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: دامداران محروم منطقه را در یابید.افزایش قیمت نهاده‌های دامی زنگ خطری جدی برای این قشر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.