دبیر هیأت عالی گزینش کشور انتخاب شد + سوابق

 سید ابراهیم رئیسی در اجرای ماده ۵ آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد اعضای هیأت عالی گزینش، «علی حاجی خانی» را به سمت دبیر هیئت عالی گزینش کشور منصوب کرد.

متن حکم رئیسی به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی حاجی‌خانی

در اجرای ماده (۵) آیین‌نامه اجرایی قانون گزینش کشور مصوب ۲۵ مرداد ۱۳۷۷ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای محترم هیأت عالی گزینش و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، ضمن واگذاری وظایف مقرر در تبصره (۲) ماده (۵) قانون گزینش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیأت عالی گزینش کشور» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در چارچوب اوامر و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خطیر گزینش نیروی انسانی متعهد و کارآمد با اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، با نظارت مدبّرانه و دقیق بر حسن اجرای امور گزینش کشور در پیشبرد تحقق اهداف دولت در این حوزه مجدّانه کوشا باشید.

توفیقات آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

سوابق علی حاجی خانی

علی حاجی خانی، دانشیار علوم قرآن و حدیث دانشگاه تربیت مدرس بوده و سابقه سه دهه تدریس در دانشگاه را در پرونده خود دارد.

وی پیش از انتصاب به دبیری هیات عالی گزینش کشور، ریاست مرکز مطالعات فرهنگ و اندیشه دینی دانشگاه تربیت مدرس را برعهده داشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.