سیگنال کاهش قیمت دلار برای درهم

بازار ارز امروز  شاهد عقبگرد قیمت دلار بود. این اسکناس  آمریکایی امروز به کانال ۲۸ هزار تومان برگشت. دلار در نیمه روز چهارشنبه با افت ۴۳۰ تومانی نسبت به دیروز بر روی ۲۸ هزار و ۷۷۰ تومان قرار گرفت. در ادمه روند بازار ارز امروز بار دیگر قیمت دلار  عقب نشینی کرد و به ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. این قیمت نسبت به عصر روز گذشته ۷۷۰ تومان پایین رفته بود. 

در بازار متشکل هم  در ابتدای معاملات امروز  قیمت دلار ۳۳ تومان نسبت به روز گذشته بالا رفت و کانال ۲۶ هزار تومان را که روز سه شنبه از دست داده بود را  پس گرفت. قیمت دلار در ادامه روز توان مقاومت نداشت و بار دیگر به کانال ۲۵ هزار تومان برگشت. قیمت دلار در انتهای معاملات نقدی بازار متشکل امروز ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان بود. 

سیگنال کاهش قیمت دلار برای درهم

قیمت درهم از روز گذشته به زیر مرز ۸ هزار تومان رفته است. درهم امروز با سیگنال کاهشی قیمت دلار دیگر توانی برای  پس گرفتن  مرز یاد شده نداشت و به عقب نشینی روز گذشته ادامه داد. قیمت درهم امروز ۹۰ تومان از عصر روز گذشته پایین تر بود و با ۷ هزار و ۸۶۰ تومان معامله شد. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد  ۲۸ هزارو ۸۶۹ تومان به دست می‌آمد. 

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر«خبری که بازار دلار را بهم ریخت/ سکه دوباره پایین رفت» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.