نماینده مجلس اتوبوس‌خوابی را گردن روحانی انداخت

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فضاسازی‌های روزهای اخیر درباره پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای از شهروندان گفت: جای تأسف است در کشوری با این همه منابع عده‌ای از شهروندان ما با مشکل تأمین مسکن مواجه باشند و ما شاهد پدیده‌ای به اسم اتوبوس‌خوابی باشیم.

وی افزود: پدیده اتوبوس‌خوابی مربوط به امروز و دیروز و دو سه ماه پیش نیست بلکه حدود یک‌سال است که این پدیده اتفاق می‌افتد اما طی روزهای اخیر به آن پرداخته شده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پدیده اتوبوس‌خوابی ثمره تورم ۴۰ درصدی در دوران آقای روحانی است که به اندازه‌ای قیمت خرید و اجاره بهای مسکن را بالا برد که تعدادی از شهروندان قادر به تأمین یک سرپناه برای خود نیستند.

ارکانی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی نسبت به تأمین مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف بی‌توجه بود و حتی برنامه و پروژه دولت قبلی خود تحت عنوان پروژه مسکن مهر را هم ادامه نداد و در عمل اعتقادی به آن نشان نمی‌داد.

وی افزود: جهش قیمت مسکن در سالهای قبل به اندازه‌ای بود که امروز نه تنها خرید بلکه اجاره مسکن هم برای مردم بسیار دشوار شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.