تذکر یک نماینده به دولت درباره حقوق صداوسیمایی‌ها/درخواست از رئیس‌جمهور

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی خواستار اایجاد ردیف پایدار در خصوص بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی برای اجرای دقیق همسان سازی حقوق کارگران بازنشسته شد.

علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی به دولت، کمیسیون تلفیق و سازمان صداوسیما بیان کرد: نسبت به ارتقای حقوق و دستمزد کارکنان و خبرنگاران صداوسیما تذکر می دهم و امدیوارم به بخش صداوسیما توجه ویژه ای شود.

وی در ادامه در خصوص عدم توجه کافی به معیشت و افزایش رفاه کارگران نیز تذکر داد و عنوان کرد: خواستار ایجاد ردیف پایدار در خصوص بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و یا افزایش درآمد این سازمان جهت اجرای دقیق همسان سازی کارگران بازنشسته هستم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شما جلسه ای بابت سد فینسک تشکیل دادید که از آن روز تا الان نه تنها اقدامی صورت نگرفته بلکه وزارت نیرو با سرعت بیشتر دارد این سد را می سازد. ما تذکرات را دادیم و جنابعالی را قبول داریم، اما سد فینسک محل تنازع دو استان است، لذا دستور بفرمایید که آن جلسه پیگیری شود که اقدام اجرایی صورت نگیرد. سد فینسک جزو خط قرمز مردم استان های شمالی است.

بابایی کارنامی به وزیر بهداشت از بابت عدم توجه به حقوق و دستمزد مراقبین سلامت و پزشک خانواده تذکر داد و گفت: رئیس جمهور دستور فرماید به نقش جوانان و بانوان در اداره کشور توجه ویژه شود.

وی در خصوص عدم حذف برخی مدیران تصمیم ساز و تاثیرگذار به سران سه قوا تذکر داد و گفت: تعارض منافع در کشور جدی است و از دولت می خواهیم که به بخش کشاورزی و توسعه صنعتی استان مازندران توجه داشته باشد. اگر به امنیت غذایی اعتقاد داریم به مازنداران و استان های شمالی باید توجه جدی داشت.

وی در پایان از رئیس جمهور خواست که در اولین فرصت به استان مازندران سفر کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.