مدارس این شهرهای استان گیلان تعطیل شد + جزئیات کامل

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان با توجه به بارش برف و برودت هوا در گیلان، حفظ سلامت دانش‌آموزان و مشکلات تردد، با صدور اطلاعیه‌ای وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس استان را برای فردا، ۲۸ دی ماه اعلام کرد. متن این اطلاعیه بدین شرح است:

با توجه به برودت هوا و بارش برف، وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس روز سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه در سطح استان به این شرح می‌باشد:

مدارس ناحیه ۱ و ۲ رشت همچنین شهرستان خمام در مقاطع تحصیلی ابتدایی(صبح و عصر) و مدارس متوسطه اول(شیفت صبح) تعطیل می‌باشد. مدارس شهرهای رودبار، عمارلو، رحمت‌آباد و بلوکات، سنگر، دیلمان، آستانه‌اشرفیه و کوچصفهان، مدارس شهری و روستایی تمام مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

در مناطق اطاقور و رحیم‌آباد(اشکور) تنها مدارس ابتدایی مناطق کوهستانی تعطیل می‌باشد. در منطقه لشت‌نشاء نیز مدارس ابتدایی مناطق شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرهای سیاهکل و شفت تعطیل و مدارس متوسطه دوم به ترتیب با دو و یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. در لاهیجان هم مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با ۱ ساعت تأخیر آغار بکار خواهند کرد. در صومعه‌سرا نیز فعالیت مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در منطقه رودبنه مدارس ابتدایی و متوسطه اول تعطیل بوده و مدارس متوسطه دوم با یکساعت تاخیر آغاز خواهد شد. در حویق، املش و ماسال کلیه مدارس کوهستانی، ییلاقی و عشایری تعطیل است.

لازم به ذکر است؛ در مدارسی که تعطیل اعلام شده‌اند، آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد. همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی می‌باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.