آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور

 هم اکنون  بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های گیلان ، اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام ، لرستان ، چهارمحال و بختیاری ، اصفهان ، مرکزی ، همدان ، زنجان ، قزوین ، البرز ، تهران و مازندران مشاهده می شود.

اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: هم اکنون ۱۸ استان کشور درگیر بارش باران و برف است و ۱۵ محور اصلی کشور مسدود شده است.

محور اردبیل، محور پیرانشهر تمرچین به علت بارش برف و کولاک مسدود است و محور خوی چالدران که به علت بارش برف و کولاک مسدود شده بود که در حال پاکسازی و بازگشایی است.

آخرین وضعیت راه های کشور/ محورهای برفگیر + عکس

طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور از  آخرین وضعیت محورهای شمالی ،  ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس محدوده سیاه بیشه وجود دارد و  تردد در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

آخرین وضعیت راه های کشور/ محورهای برفگیر + عکس

  محورهای چالوس ، هراز و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت دارای بارش برف و محور فیروزکوه فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت راه های کشور/ محورهای برفگیر + عکس

طبق اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردا شاهد بارش برف، وزش باد، افت دما، یخبندان و کولاک برف در جاده های استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات تهران، البرز، قزوین و سمنان  خواهیم بود.

از مسافران در خواست می شود احتیاط لازم و اقدامات پیشگیرانه هنگام تردد را انجام داده و تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

آخرین وضعیت راه های کشور/ محورهای برفگیر + عکس

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.