یک نماینده: دادن کارت خرید نان و ارزاق توهین به ملت ایران است

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس خواستار اجرای تدریجی حذف ارز ترجیحی شد و ارائه پیشنهاداتی چون «کارت خرید نان و ارزاق» را توهین به ملت ایران دانست.

حسین گودرزی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به رئیس جمهور گفت: مبارزه با فساد مالی، اداری و اقتصادی - که وعده جدی شما به ملت بوده است - نیازمند اصلاح ساختاری بخش‌های مختلف و تدوین نقشه راهی مشترک و هم‌افزا در سه قوه است. صادقانه باید گفت که فساد پنهان و آشکار در سطوح مختلف؛  پیچیده‌تر از آن است که با اقدامات قضائی و نظارتی معمول قابل مهار باشد.

ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به ملت ایران است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران دانست و تأکید کرد: جامعه ایران در حال حاضر تحمل هیچ تنش اقتصادی جدیدی را ندارد. پس این اقدام مهم را به‌صورت تدریجی باید اجرا کرد؛ چنانکه ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به هویت، عزت و کرامت یک ملت بزرگ، انقلابی و تاریخ ساز است.

گودرزی با استناد به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار هیئت دولت؛ در شهریور سال جاری، گفت: «پیوست عدالت» را سرلوحه برنامه‌های دولت قرار دهد تا پس از این، برخلاف منافع ملی و عدالت توزیعی، عمده صنایع آب‌بر مانند فولاد، در سه استان کویری قرار نگیرند؛ تا حالت مرکز پیرامون موجود در مناطق کشور ادامه نیابد؛ تا احساس تبعیض و محرومیت نسبی سبب قهر بخشی از مردم با صندوق‌های رأی نشده و محرومیت مضاعف بر مناطق پر استعدادی چون استان لرستان و مانند آن تحمیل نشود.

 نماینده مجلس : دادن «کارت خرید نان و ارزاق» توهین به ملت ایران است

ضرورت دستور ریاست جمهور برای حذف ضامن از وام‌های زیر۱۰۰ میلیون تومان

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: مجلس و کارکنان شاغل و بازنشسته در انتظار اعلام وصول لایحه اصلاح قانون حقوق و دستمزدها، به عنوان یک اقدام راهبردی دولت انقلابی هستند.

نماینده مردم درود و ازنا از رئیس جمهور خواست تا دستوری دهد ضرورت ضامن را از وام‌های زیر ۱۰۰ میلیون تومان، حذف کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در مجلس در ادامه خطاب به رئیس صدا و سیما، بیان کرد: آقای دکتر جبلی، ضمن تقدیر از تغییرات سازنده‌تان در رسانه ملی، ضرورت توجه به وفاق اجتماعی و همه مؤلفه‌های تشکیل دهنده هویت ملی ایرانیان و بازگشت نخبگان و فرهیختگان به رسانه را گوشزد می‌کنم. انتظار می‌رود با تجمیع شبکه‌های مرتبط و ایجاد شبکه کارآفرینی و اشتغالزایی، هم راستا با نیاز اساسی ملت و دولت، مهار بیکاری را به نهضتی فراگیر و پرشتاب تبدیل کنید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.