واکنش مقام آمریکایی به اظهارات امیرعبداللهیان درباره مذاکرات وین

یک مقام آمریکایی در واکنش به اظهارات وزیر خارجه ایران و همزمان با پیشرفت مذاکرات وین که توپ در زمین آمریکا برای انجام تعهداتش و تضمین به ایران است، برای مذاکره مستقیم با ایران اعلام آمادگی کرد.

این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده است، روز دوشنبه به رسانه های مختلف بین المللی گفته است ما آماده ایم با ایران به صورت مستقیم دیدار کنیم تا گفت و گوهای احیای برجام را که تاکنون از سوی شرکای اروپایی به نمایندگی از واشنگتن مورد مذاکره قرار گرفته است، به نتیجه برسانیم.

این مقام آمریکایی بدون اعلام آمادگی برای انجام تعهدات واشنگتن افزوده است ما مدت ها بر این موضع بوده ایم که تعامل مستقیم با ایران، هم در مورد مذاکرات برجام و هم در سایر موضوعات مفیدتر است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه درباره مذاکره مستقیم ایران و آمریکا گفت: آمریکایی‌های دائما درخواست مذاکره مستقیم را مطرح می‌کنند اما ما هنوز در جمع‌بندی‌های خود به این نقطه نرسیده‌ایم.

امیرعبداللهیان عصر دوشنبه در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران درباره مذاکره مستقیم ایران و آمریکا گفت: آمریکایی‌ها دائما درخواست مذاکره مستقیم را مطرح می‌کنند اما ما هنوز در جمع‌بندی‌های خود به این نقطه نرسیده‌ایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.