نائب‌رئیس مجلس: شاهد احیای سرمایه اجتماعی با رویکرد دولت سیزدهم هستیم

نایب رئیس مجلس گفت: بودجه کل کشور یک هزار و ۳۷۲ هزار میلیارد تومان است که ۸۰ درصد آن در اختیار وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد و ۲۰ درصد آن در میان استان‌ها تقسیم می‌شود.

 علی نیکزاد اظهار داشت: توجه ویژه به عمران شهری برای نظم‌بخشی به وضعیت شهر و استان‌ها امری لازم و ضروری است و بی‌شک با توجه به ایجاد فضای سبز، حمل و نقل عمومی و ریل در مناطق مختلف می‌توانیم شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در استان باشیم که هدفمندی یارانه‌ها در این زمینه امری لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: اهمیت به توسعه پروژه‌های عمرانی، شهری و خدمات شهری امری لازم و ضروری است که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم اعتبارات بیشتری برای استان‌ها در نظر بگیریم که به همین منظور انتظار داریم اختیارات بیشتری به استانداران داده شود تا امورات به صورت گسترده‌تر ادامه یابد.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: با توجه به این که بودجه کل کشور یک هزار و ۳۷۲ هزار میلیارد تومان است که ۸۰ درصد آن در اختیار وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد و ۲۰ درصد آن در میان استان‌ها تقسیم می‌شود.

انتقاد نیکزاد نایب رئیس مجلس به «دومینوی عجیب مطالبه افزایش حقوق ها»، از معلمان و قضات تا علوم پزشکی ها و سایر نهادها

نیکزاد در ادامه با اشاره به این که باید از فرصت‌ها برای اجرای طرح‌های عمرانی استفاده شود گفت: با توجه به این که نمایندگان مجلس و دستگاه‌های اجرایی برخی فرصت‌ها را ایجاد می‌کنند بنابراین امری لازم و ضروری است تا در راستای توسعه زیرساخت‌ها و سایر مولفه‌ها که با کمبود مواجه هستیم اقدامات مناسبی را انجام دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شاهد احیای سرمایه اجتماعی با رویکرد دولت سیزدهم هستیم و بر این باور هستیم که برای تحقق اهداف مورد نظر سلامت فکری، اخلاقی و اعتقادی را مبنای کار قرار داده و از فرصت‌ها بهترین استفاده را داشته باشیم و خدمت‌رسانی به مردم را به بهترین نحو اجرا کنیم.

نیکزاد افزود: افزایش نرخ دلار و نقدینگی با روی کارآمدن دولت‌های گذشته رقم خورده که مجلس درصدد است تا این مشکل را برطرف کند و باسرعت و شتاب بیشتری نسبت به رفع مشکلات کشور گام بردارد که خوشبختانه دولت سیزدهم توانسته در این زمینه موفق عمل کند و برای فسادستیزی و مقابله با کرونا اقدامات ارزشمندی را انجام دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.