با کسی مماشات نمی‌کنیم؛ حتی خود دولت!

علی بهادری جهرمی روز یکشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر، با بیان اینکه «دولت مردمی برای احقاق حقوق مردم با هیچ کس مماشات نمی‌کند؛ حتی خود دولت»، نوشت: فردا معاون اجرایی رئیس‌جمهور به همراه نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها برای پیگیری اجرای مصوبات و دستور اخیر رئیس جمهور عازم گیلان خواهند شد.

نماینده ویژه رئیسی در مبارزه با فساد کیست؟

سید ابراهیم رئیسی امروز با ابلاغ دستوری فوری و بدون استثناء به غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رییس‌جمهور، تاکید کرده است که «کلیه دستگاه‌های دولتی موظفند نسبت به آزادسازی، مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی (حداقل ۶۰ متر از ساحل) اقدام کنند.»

در ادامه این نامه تاکید شده که با فوریت و ظرف حداکثر ۲۰ روز هر یک از دستگاه‌های دولتی که تصرفاتی در مناطق ساحلی دارند، اقدام لازم و معمول و نتیجه برای استحضار را به دفتر رئیس جمهور اعلام کنند.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ایرنا، رئیس جمهور صولت مرتضوی معاون اجرایی رو سرپرست نهاد ریاست جمهوری و همچنین حجت الاسلام درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد را با اختیارات ویژه مامور اجرای این دستور کرده است.

آزادی سازی نوار ساحلی دریای خزر طی سال‌های گذشته از دغدغه‌های جدی ساکنان این مناطق بوده که با دستور جدی رئیس جمهوری طی ۲۰ روز آینده باید اجرایی شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.