نماینده حاضر در جلسه با رئیسی: مجلس پیگیر دریافت گزارش دولت درباره انتصابات وزارت کار خواهد بود

حمزه شلمزاری ، نماینده حاضر در جلسه با رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که آیا گزارش دولت مبنی بر بررسی انتصابات در وزارت کار به مجلس نیز ارائه خواهد شد یا خیر، گفت: مجلسی‌ها قطعاً خودشان نیز پیگیری خواهند کرد و اگر لازم باشد مورد سوال نیز قرار خواهند داد.

قدرت الله حمزه شلمزاری نماینده مردم کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، در بیان جزئیات نشست اخیر رئیس جمهور با نمایندگان مجمع ۳ استان چهارمحال و بختیاری، خوزستان و لرستان، در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور در جلسه ذکر شده، دستور پیگیری و بررسی انتصابات در وزارت کار را صادر کرده است یا خیر گفت: بله؛ رئیس جمهور خود می تواند در این زمینه پیگیری و برخورد کند ولی اگر این کار را نکرد مجلس قطعا ورود و بررسی خواهد کرد. اما اگر چنانچه رئیس جمهور پیگیری و اصلاح کند که مجلس دیگر ادامه نخواهد داد اما اگر رویه اصلاح نشود قطعا مجلس وظیفه خود را انجام خواهد داد. 

وی در پاسخ به این سوال که این اعتراض نمایندگان به انتصابات صورت گرفته مشخص است که در کدام بخش و به کدام انتصاب ربط دارد، گفت: مشخص نیست امکان دارد رئیس جمهور هم بررسی کند و رویه را اصلاح کند. دستور رئیس‌جمهور در این جلسه به صورت کلی درباره کلیه انتصابات صورت گرفته در وزارت کار بود و به طور کلی دستور فرمودند که هرچه سریع تر این موضوع مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد و دستور دادند که آقای مرتضوی کلیه انتصابات در وزارت کار را بررسی کنند.

شلمزاری ، نماینده حاضر در جلسه با رئیسی : مجلس پیگیر دریافت گزارش دولت درباره انتصابات وزارت کار خواهد بود / مجلسی ها جداگانه هم پیگیری می کنند

 

این نماینده حاضر در جلسه مذکور، در پاسخ به این سوال که آیا گزارش دولت مبنی بر بررسی انتصابات در وزارت کار به مجلس نیز ارائه خواهد شد یا خیر، گفت: مجلسی‌ها قطعاً خودشان نیز پیگیری خواهند کرد و اگر لازم باشد مورد سوال نیز قرار خواهند داد. 

وی افزود: نمایندگان اگر بخواهند خودشان می‌توانند پیگیری کنند، مجلس به راحتی می‌تواند از بعد نظارتی خود پیگیری موضوع باشد هرچند رئیس جمهور خود نیز می‌تواند پیگیری و برخورد کند و مجلس نیز به طور جداگانه می تواند پیگیری کند.  

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.