ثبات در بازار رمز ارزها /تعادل در بازار آلت کوین ها

قیمت بیت کوین امروز در حدود قیمتی ۴۱۵۰۰ دلار معامله می شود و از روز گذشته تا به امروز، اتفاق خاصی در قیمت آن رخ نداده است. ارزش معاملات بیت کوین نسبت به روز گذشته تقریبا نصف شده و به عدد ۱۶ میلیارد دلار رسیده است. کاهش ارزش معاملات در روزهای کم نوسان، اتفاقی طبیعی است.

ارزش بازار بیت کوین هم ۷۸۸ میلیارد دلار است که با دامیننس ۴۱ درصدی، می توان متوجه شد ضریب نفوذ بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال نسبت به یکی دو ماه گذشته تغییر خاصی نداشته است.

استراحت بیت کوین در کانال ۴۱ هزار دلار

پس از رشد ۱۵ درصدی که بیت کوین طی چند روز گذشته داشت، درجا زدن قیمت اتفاقی غیرمعمول نیست و چنانچه قرار بر رشد قیمت بیشتر از این باشد، قیمت باید کمی در این محدوده استراحت کند تا برای صعودی دیگر، انرژی کافی را جذب کند.

اتریوم پشت سد مقاومت

قیمت اتریوم هم امروز بدو تغییر خاصی در قیمت، حدود ۳۰۰۰ دلار معامله می شود و هنوز نتوانسته مقاومتی که تحلیلگران تکنیکال چشم به آن دوخته اند را به سمت بالا بشکند. تحلیلگران بر این باور هستند که قیمت اتریوم باید از حوالی ۳۰۲۰ دلار عبور کند تا دوباره یک رالی صعودی جدید را استارت بزند.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۰ میلیارد دلار بوده که نسبت به بیت کوین، کاهش کمتری در ارزش معاملات داشته. ارزش بازار اتریوم هم حدود ۳۶۰ میلیارد دلار است.

 
 

بیت کوین و اتریوم

تعادل در بازار آلت کوین ها

در بازار آلت کوین ها، تعادل نسبی مشاهده می شود و در فهرست 50 ارز برتر بازار، Axie Infinity با رشد 12 درصدی پرچمدار نمادهای سبزرنگ است. Elrond هم 5 درصد رشد کرده است. مابقی آلت کوین هایی که در فهرست 50 ارز برتر هستند، رشدی کمتر از 4-5 درصد داشته اند.

متن کامل این گزارش را با تیتر «استراحت بیت کوین در کانال ۴۱ هزار دلار/اتریوم پشت سد مقاومت» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.