مدیرکل زندان
های
استان تهران منصوب شد

حشمت‌الله حیات‌الغیب با حکم رئیس سازمان زندان‌ها به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان تهران منصوب و معرفی شد.

غلامعلی محمدی طی حکمی حشمت‌الله حیات‌الغیب را به عنوان مدیرکل زندان‌های استان تهران منصوب کرد. 

در متن این حکم آمده است: «جناب آقای سید حشمت الله حیات الغیب با سلام و تحیت نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی در عرصه زندانبانی به موجب این حکم به سمت "مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران" منصوب می شوید. 

اجرای احکام قضایی همزمان با اصلاح و تربیت مجرمین و بزهکاران و فراهم ساختن بستر و زمینه لازم برای بازگشت سالم و شرافتمندانه آنان به آغوش خانواده از جمله اهداف مهم و بنیادی سازمان بوده که دسترسی به آن مستلزم برنامه ریزی جامع و اصولی بر مبنای فرهنگ انسان ساز و تعالی بخش اسلام، بهره گیری از تمام امکانات و نیز همکاری و هماهنگی همه جانبه با مدیران و مسئولان ستادی سازمان و مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت آنان خواهد بود. 

انتظار است با بهره گیری از ظرفیتهای های موجود تمام تلاش و اهتمام  همه جانبه خود را در جهت سالم سازی هر چه بیشتر زندان ها از طریق تفکیک  و طبقه بندی زندانیان ، ایجاد زمینه های حرفه آموزی و اشتغال ، ارتقاء سطح فرهنگ و بهداشت آنان و نظارت بر حسن اجرای قوانین ، دستورالعمل کرامت زندانیان و آیین نامه اجرایی زندانها به کار بسته تا انشاء الله نسبت به تحقق  فعالیتهای ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه اقدام لازم معمول و در جهت اهداف عالیه نظام زندانبانی برای بهبود شرایط موجود زندانها بر مبنای روشهای علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظام زندانبانی اسلامی باشیم. 

موفقیت روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری های ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم. » گفتنی است حشمت‌الله حیات‌الغیب جایگزین علی رستمی به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان تهران معرفی شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.