آخرین وضعیت محورهای شمالی

براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، در حال حاضر ترافیک سنگینی در محورهای شمالی که همراه با بارش برف و باران است وجود دارد.

براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور در حال حاضر ترافیک سنگینی در محور چالوس، مسیر جنوب به شمال، حد فاصل بیلقان تا آدران و محدوده نساء و مسیر شمال به جنوب حد فاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های تونل کندوان و سد امیرکبیر وجود دارد. از سوی دیگر در محور هراز (مسیر رفت و برگشت) و در محدوده پیست آبعلی و در آزادراه پردیس-تهران محدوده های رودهن و پردیس ترافیک سنگینی گزارش شده است. اما در حال حاضر تردد روانی در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیرهای رفت و برگشت برقرار است.

براساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشور در محورهای شمالی از جمله محور چالوس، هراز، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت بارش برف و باران و در محور فیروزکوه بارش باران گزارش شده است.

سایر محورهای ترافیکی نیز به غیر از آزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه شهید کلانتری و حد فاصل پل فردیس تا پل کلاک و آزادراه کرج-قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری که ترافیک سنگینی در آن ها در جریان است تردد روانی برقرار بوده اما در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، قزوین، لرستان، مازندران، مرکزی، چهارمحال بختیاری، کردستان و همدان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های گیلان، گلستان و کرمانشاه بارش باران گزارش شده است.

همچنین ۱۰ محور مسدود شریانی، غیر شریانی و فصلی نیز وجود دارد که می توان به محورهای دهگلان - حسین آباد، ریگان – ایرانشهر، میل نادر – سفیدآبه، گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا،  پونل – خلخال، وازک – بلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند اشاره کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.