باران در راه پایتخت/پیش‌بینی هوا تا آخر هفته

آسمان تهران فردا (۲۵ بهمن‌ماه) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) کمی ابری، در اواخروقت نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران وزش باد نسبتا شدید،آسمان نیمه‌ابری و کاهش کیفیت هوا در نواحی پرتردد و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز (۲۴ بهمن‌ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید در ساعات عصر و شب در نواحی غربی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۵ و ۲۶ بهمن‌ماه) آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در نواحی پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

چهارشنبه و پنجشنبه (۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و کولاک و مه پیش‌بینی می‌شود.

همچنین آسمان تهران فردا (۲۵ بهمن‌ماه) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و برای روز سه‌شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) کمی ابری، در اواخروقت نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایستگاه فیروزکوه با دمای ۷- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.