ادعای بی اساس اسرائیل علیه ایران!

 نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به بحرین سفر کرده است در گفت وگو با روزنامه الایام این کشور در پاسخ به سوالی درخصوص امضای معاهده صلح میان بحرین و رژیم صهیونیستی و اهمیت این توافق گفت: اسرائیل و بحرین با چالش های امنیتی بزرگی مواجه هستند که منبع آن یکی بوده و آن جمهوری اسلامی ایران است.

وی مدعی شد: ایران در تمام منطقه بی ثباتی ایجاد می کندو هدفش تنها ویرانی کشورهای میانه‌رو است؛ کشورهایی که برای تحقق آسایش و رفاه برای ملت های خود اهمیت می دهند و به دنبال ایجاد صلح و ثبات در منطقه هستند.

بنت در ادامه تاکید کرد: ما شب و روز درحال جنگ با ایران و هم پیمانان آن در منطقه هستیم و همانطور که از ما درخواست شده است به دوستان خود برای تحقق صلح و ثبات و امنیت کمک خواهیم کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص توافق آمریکا با ایران و روابط جوبایدن با رژیم صهیونیستی هم گفت: رئیس جمهور بایدن بیش از ۵۰سال است که دوست واقعی اسرائیل است و به خوبی می داند که نیازهای امنیتی ما چیست. ما بر این باوریم که امضای توافق با ایران یک خطای راهبردی است زیرا این توافق باعث می شود که ایران قدرت های هسته ای خود را حفظ کند و به میلیاردها دلار پول دست یابد و این امر منجر به تقویت ابزارهای تروریستی این کشور می شود.

نفتالی بنت در پاسخ به سوالی مبنی بر تاسیس ائتلافی همانند ائتلاف ناتو متشکل از اسرائیل و یونان و برخی کشورهای عربی برای مقابله با ایران گفت: در طول سال های اخیر همکاری های نظامی خود با کشورهای عربی و غیرعربی منطقه را تقویت کردیم. همه ما می‌دانیم که با چالش های مشترکی‌ رو به رو هستیم پس چرا برای مقابله با آن ها باهم همکاری نکنیم؟ اسرائیل قدرتمند است و می توان به آن تکیه کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.