سردار اشتری خط قرمز پلیس را اعلام کرد

سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور امروز در مراسم افتتاح مرکز آموزش سربازی شهید مطهری نیشابور اظهار کرد:سربازان ولایت در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی با روحیه جهادی و انقلابی انجام وظیفه می کنند. چرا که امنیت خط قرمز پلیس است و با تمام وجود با اقتدار، تدبیر و برنامه ریزی انجام وظیفه خواهیم کرد.

وی افزود: در راستای تشدید طرح های برخورد با اراذل و اوباش، در روزهای گذشته تعداد زیادی از مخلان نظم و امنیت و اراذل با همت پلیس در سراسر کشور دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند. 

فرمانده نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کد: وجود مراکز آموزشی انتظامی اثرات بسیار خوبی دارد و ضمن فراهم سازی شرایط آموزشی برای انجام خدمت مقدس سربازی در ایجاد نظم و امنیت نیز نقش مهمی دارند. 

وی افزود: امکان ارتقای ظرفیت مرکز تا ۵ برابر وجود دارد و با زمینه سازی زیرساخت ها شاهد ارتقای ظرفیت آن خواهیم بود. 

در حاشیه این مراسم سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده نیروی انتظامی نیشابور در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز مرکز آموزش سربازی شهید مطهری نیشابور در زمینی به مساحت ۲۴ هکتار مربع و ۴هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۳۰۰ سرباز افتتاح شد.

وی افزود: همچنین کلانتری ۱۴ رحمت آباد در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با ۹۵۰ متر مربع زیر بنا و اعتبار ۷۰ میلیارد ریال احداث و بهره برداری شد.

شایان ذکر است که بازدید از کلانتری۱۱ قدمگاه شهرستان زبرخان و برگزاری مراسم کلنگ زنی ساختمان ستاد انتظامی  شهرستان زبرخان از دیگر برنامه های سفر سردار اشتری به استان خراسان رضوی بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.