هشدار
یک امام
جمعه به وزیر ارشاد درباره جشنواره فجر

حجت الاسلام میردامادی گفت: برخی شعار می‌دهند که انقلاب از مسیر خودش منحرف شده ، این افراد کسانی هستند که روزی بدترین اعمال را به عنوان حمایت از انقلاب انجام می‌دادند

حجت الاسلام سید ابوالحسن میردامادی در خطبه‌های عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه بهترین روش برای ناکام ماندن دشمن صبر بر مشکلات است، اظهار داشت: دشمن در همه ابعاد کشور را زیر فشار قرار داده و رمز موفقیت ما صبر و استقامت است.

وی تصریح کرد: باید تقوای الهی را پیشه خود قرار دهیم، نباید اجازه دهیم دشمن دینمان را از بین ببرد چرا که آخرت را نیز از دست خواهیم داد.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه اگر ما تقوا را پیشه خود قرار دهیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، اضافه کرد: دشمن نمی‌تواند انقلاب، رهبری، دین و ملت ما را از بین ببرد و این خواب را به گور خواهد برد.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز و آذربایجان ابراز داشت: یکی از توصیه‌های ایشان دعای زیاد در ماه مبارک رجب بود و این امر را بیشتر به جوانان تاکید کردند.

جوانان باید دعا کنند

حجت الاسلام میردامادی اضافه کرد: جوانان باید تلاش کنند، کار کنند و دعا هم کنند چرا که دعا همه خواسته‌ها را به سمت موفقیت سوق می‌دهد.

وی با بیان اینکه علم نیز برای پیشرفت امری ضروری است، ادامه داد: ایران قبل و بعد از انقلاب را اگر مقایسه کنیم می‌بینیم که علم چقدر پیشرفت داشته و در هر رشته‌ای که نگاه می‌کنیم شاهد موفقیت‌های زیادی هستیم که از آن جمله تولید واکسن برای بیماری کرونا است که برخی از آنها در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هر روز دستاوردهای جدید علمی در کشور معرفی می‌شود و این امر باعث افتخار است که در کنار تلاش و علم، دعا نیز در این زمینه تأثیرگذار بوده است.

 

برخی می‌گویند انقلاب از مسیر خود منحرف شده است

وی با بیان اینکه برخی شعار می‌دهند که انقلاب از مسیر خودش منحرف شده است، افزود: این افراد کسانی هستند که روزی بدترین اعمال را به عنوان حمایت از انقلاب انجام می‌دادند، ارتشی را که امام (ره) آنها را فرزندان خود ما می‌دانستند، می‌گفتند که نباید بازنشستگان ارتش حقوق بگیرند.

حجت الاسلام میردامادی افزود: این افراد امروز دم از انحراف انقلاب می‌زدند، آنها که دم از اشرافی گری می‌زنند و ادعای انقلابی گری دارند، بیان صحبت در خصوص انقلاب از آنها پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه برخی از کشور امام علی (ع) برای خودشان کاخ‌های بزرگی در کیش و دیگر مناطق ساخته‌اند و از همه امکانات کشور استفاده کرده‌اند امروز ادعا دارند کشور از مسیر خود منحرف شده است، ادامه داد: بله انقلاب در فکر شما منحرف شده است چرا که دیگر اجازه تحقق اهداف شما دنبال نمی‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای دو ابزار استکبار برای جدا کردن مردم از انقلاب هستند، گفت: این روزها حمله به شخصیت‌ها، سپاه، شورای نگهبان و … زیاد شده است، نیروهای نظامی و انتظامی برای ما قابل احترام هستند و حملات دشمن متوجه سپاه و بسیج است.

او ادامه داد: عمده تمرکز دشمن ضربه زدن به شخصیت سردار سلیمانی است و این در حالی است که هیچکس نمی‌تواند در این زمینه موفق شود.

حجت الاسلام میردامادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین تاکید دارند، افزود: ایجاد عدالت اجتماعی در این راستا امری ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از حاشیه‌های ایجاد شده در جشنواره فیلم فجر ابراز داشت: وزیر ارشاد باید در این زمینه بیشتر توجه داشته باشد که چه افرادی را در برنامه‌های به این مهمی استفاده می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.