به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، محمدرسول جهانشاهی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: فرونشست زمین، یک دستگاه کامیون میکسر بتن را شامگاه جمعه در خیابان‌ سرباز شهر کرمان بلعید. این حادثه در کوچه ۲۶ خیابان سرباز رخ داد که پس از اطلاع به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یک تیم عملیاتی به منطقه اعزام شد و به سرعت ایمن سازی محل حادثه انجام شد. 

وی ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه آسیب جانی نداشتیم و فقط یک دستگاه کامیون از نوع میکسر و یک دستگاه پراید آسیب دیدند، به این ترتیب که کامیون پس از فرو رفتن در زمان روی خودرو پراید سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: خوشبختانه ساختمانی در این حادثه تخریب نشده و در میکسر بتن و خودرو پراید نیز کسی گیر نکرده بود.

وی عنوان کرد: حوادت اینچنینی را بیشتر در روزهای بارانی در شهر کرمان شاهد هستیم و خودروهای سنگین بیشتر دچار اینگونه حوادث می‌شوند.

جهانشاهی در ادامه به رانندگان توصیه کرد که در صورت عبور خودروهای سنگین جهت تخلیه بار و یا موارد اینچنینی، فاصله از حریم چاه‌های فاضلاب رعایت شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.