نوسان اندک در معاملات درهم امروز

قیمت دلار عصر امروز شنبه 30 بهمن 1400 نسبت به عصروز 2 روز پیش 450 تومان پایین تر بود. نرخ دلار امروز با 26 هزار و 120 تومان معامله شد. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار عصر امروز بر روی 24 هزار و 586 تومان قرار گرفت که نسبت به دو روز پیش 521 تومان پایین رفته بود. 

نوسان کم نرخ حواله درهم 

نرخ حواله درهم امروز  نسبت به عصر روز پنجشنبه نوسان اندکی را تجربه کرد.  قیمت درهم امروز ۳۰ تومان از روز پنجشنبه گذشته پایین تر بود و با ۷ هزار و ۱۹۰ تومان مبادله شد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد  ۲۶ هزارو ۴۰۸ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

بازدهی بازارها 30 بهمن

شوک سنگین قیمت دلار به بازار سکه

قیمت اونس طلا در بازار امروز اندکی رشد کرد. این فلز گران بهای جهانی امروز ۳ دلار بالا رفت و با ۱۸۹۹ دلار معامله شد.  در ایران هم قیمت طلا و سکه امروز عقب نشینی با شوک کاهش قیمت دلار وارد فاز نزولی شدند. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۶۰۰ تومان بود که نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۱۴ هزار و ۳۰۰ تومان پایین رفت بود. 

 قیمت سکه هم در بازار امروز ۱۳۵ هزار تومان عقب نشینی را تجربه کرد و بر روی ۱۱ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان قرار گرفت.  با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۱۲۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۶۷۷  هزار تومان به دست آمد و  حباب آن ۱ درصد به دست می‌آمد.  که نسبتا کوچک بود. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.