آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی/کدام خودروها افت قیمت  داشتند؟

امروز 8 اسفند 1400 بررسی بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که 2 محصول این شرکت با افت یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شده اند.

افت قیمت اندک ایران خودرویی‌ها در بازار امروز در حالی ثبت شد که به گفته فعالان بازار خودرو این نوسان تاثیر چندانی در بازار نداشته است؛ چرا که در بازار عرضه و تقاضا در پایین ترین حد قرار دارد و با این شرایط افت یک میلیونی نمی تواند بازار را چندان تحت تاثیر قرار دهد.

به گفته فعالان بازار خودرو امروز دلار نوسان اندکی داشت و این نوسان تنها ۲ محصول را در بازار پرتیراژهای ایران خودرو کاهشی کرده است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

امروز بازار افت «سمند LX با موتورEF۷»، «دنامعمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار افت یک ملیونی قیمت در بازار داشتند.

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو» با افت یک میلیونی امروز در بازار ۴۸۹ میلیون تومان قیمت خورد. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار ۳۵۱ میلیون تومان به فروش رفت، اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» در بازار بدون تغییر ۳۰۹ میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار هم افت قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. امروز «سمند LX با موتورEF۷» با افت یک میلیومی در بازار ۲۸۰ میلیون تومان به فروش رسید، اما «سمند سورن» هم با ثبات قیمت ۳۱۴ میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» این هفته به ترتیب ۲۶۹ و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت داشتند و صندوقدار این خانواده یعنی «پژو ۲۰۶ صندوقدار» هم ۳۲۵ میلیون تومان معامله شد.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوقدار با مدل ۱۳۹۹ در بازار معامله می شوند.

ایران 8

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.