قیمت بیت کوین پرواز کرد /آلت کوین ها روی ابرها راه می روند

امروز یک روز استثنایی برای رمز ارزهاست که مشابه آن در تاریخ بازار ارزهای دیجیتال، کمتر مشاهده شده است. بیت کوین امروز با رشد بیش از ۱۲.۵ درصدی، به قیمت حدود ۴۳۲۰۰ دلار معامله می شود و ارزش معاملات آن هم به شدت افزایش یافته است.

طی شبانه روز گذشته بیش از ۳۸ میلیارد دلار بیت کوین معامله شده که این رقم قابل توجهی در مقایسه با روزهای گذشته است. ارزش بازار بیت کوین هم به ۸۱۷ میلیارد دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم از ۱۵ درصد فراتر رفته است.

اتریوم از بیت کوین عقب ماند

اتریوم، دومین ارز بزرگ بازار امروز بیش از ۹ درصد رشد کرده و هم اکنون حدود قیمت ۲۸۹۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم هم به بیش از ۱۱ درصد رسیده است.

در شبانه روز گذشته بیش از ۱۹ میلیارد دلار اتریوم معامله شده و ارزش بازار اتریوم هم به بیش از ۳۴۵ میلیارد دلار رسیده است.

تا مدتی پیش، اتریوم در روندهای صعودی معمولا رشد بیشتری از بیت کوین ثبت می کرد اما این بار اتریوم از ارز اول بازار عقب مانده و ۳ درصد کمتر از آن رشد کرده است.

آلت کوین ها روی ابرها راه می روند!

امروز وضعیت آلت کوین ها هم عالی است. بسیاری از آن ها در یک روز سودی به خریداران خود داده اند که کسب این سود در سایر بازارها ماه ها زمان می برد. افرادی که روز گذشته رمز ارز خریده اند امروز وضعیت بسیار خوبی دارند و شاهد رشد چشمگیر ارزش دارایی خود بوده اند.

بیت کوین و شیبا

 بازدهی هفتگی «ترا» به 84 درصد رسید

در فهرست 50 ارز برتر بازار، به جز «دای» که در قیمت منفی یک دهم درصد معامله می شود، سایر ارزها مثبت هستند و بیش از 3 درصد رشد کرده اند. «ترا» مثبت ترین ارز امروز است که بیش از 26 درصد رشد کرده و بازدهی هفتگی آن هم به بیش از 84 درصد رسیده است.

دومین ارز پربازده امروز NEAR Protocol است که 22 درصد رشد کرده و پس از آن تتا نتورک و فانتوم با بازدهی 18 و 14 درصد قرار دارند. جالب اینجاست که به جز ارزهای مذکور، 14 ارز دیگر هم بازدهی بالای 10 درصد در یک روز داشته اند که این آماری فوق العاده برای بازار ارزهای دیجیتال است.

در آمار بازدهی هفتگی هم به جز الروند و دای که افت های کمتر از یک درصد طی یک هفته داشته اند، مابقی ارزها بازدهی مثبت را نمایش می دهند.

رشد 10 درصدی ارزش بازار

یکی دیگر از مواردی که نشان می دهد امروز یک روز استثنایی برای رمز ارزهاست، رشد 10 درصدی ارزش بازار است. از زمانی که عمق بازار رمز ارزها افزایش یافته و ارزش معاملات روزانه آن به چند ده میلیارد دلار رسیده، کمتر پیش آمده که در یک روز، ارزش کل بازار بیش از 10 درصد رشد کند.

امروز ارزش بازار با رشد 10 درصدی به 1.91 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با رشد 31 درصدی، به رشد 115 میلیارد دلار رسید.

ارزش معاملات دیفای 18 میلیارد دلار بوده و استیبل کوین ها هم 95 میلیارد دلار معامله شده اند.

همچنین در اکوایران ببینید : فرصت و تهدید جنگ اوکراین برای اقتصاد ایران

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.