صعود شبانه در بازار سکه

شوک جدید طلا به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۴۸۰۵۱۴
اقتصادنیوز : دیشب قیمت اونس طلا با 1970 دلار معامله شد. با افزایش قیمت طلا ی جهانی حباب سکه هم به صفر نزدیکتر شد و ارزش ذاتی آن به بالای 12 میلیون تومان رسید. همین عامل باعث خوش بینی سکه بازان شده و می تواند زمینه ساز ورود معامله گران به بازار شود.
شوک جدید طلا به بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سکه روز پنجشنبه گذشته شاهد عقب نشینی قیمت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان بود.

قیمت سکه دو روز پیش 60 هزار تومان پایین رفت و بر روی 11 میلیون و 985هزار تومان قرار گرفت. این در حالی بود که در روز یاد شده قیمت اونس طلا بالای محدوده 1930 دلار معامله می شد و نرخ دلار هم 50 تومان رشد کرده بود.

دومین شوک طلا به بازار سکه 

قیمت اونس طلا برای دومین بار در اسفند 1400 توانست خود را به مرز 1970 دلار برساند . این فلز گران بهای جهانی اولین بار در 5 اسفند ماه با آغاز جنگ بین روسیه و اوکراین به بالای مرز 1970 دلار رسید. 

دیشب هم قیمت اونس طلا با 1970 دلار معامله شد. با افزایش قیمت طلا جهانی حباب سکه هم به صفر نزدیکتر شد و ارزش ذاتی آن به بالای 12 میلیون تومان رسید. همین عامل باعث خوش بینی سکه بازان شده و می تواند زمینه ساز ورود معامله گران به بازار شود.

از طرفی هم برخی از تحلیلگران بازار سکه می گویند اگر نرخ دلار بالای 26 هزار تومان تثبیت شود این امر می تواند  به روند افزایش قیمت سکه در روز جاری بیفزاید. 

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز 14  اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

صعود شبانه در بازار سکه

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته  با 12 میلیون و 10 هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی چهارشنبه شب گذشته  60 هزار تومان صعود کرده بود. در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب قیمت سکه بر روی 11  میلیون و 950 هزار تومان قرار داشت.

همچنین در اکوایران ببینید  : تنها لیبرالی که می‌شناسم بازرگان بود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید