آیفون سبز آمد + عکس

در این رویداد تمرکز اپل بر روی یک آیفون جدید مقرون به صرفه، به‌روزرسانی آی‌پد ایر و جدیدترین و قوی‌ترین تراشه مک آن بود که برای اولین بار در رایانه جدید مک استودیو عرضه خواهد شد.

در این مطلب برخی از نکات برجسته این رویداد آمده است:

*یک آیفون جدید مقرون به صرفه

*رنگ های جدید برای آیفون 13 و آیفون 13 پرو

*آیپد ایر جدید

*کامپیوتر مک استودیو با تراشه جدید اپل M1 Ultra

*مانیتور جدید 27 اینچی Studio Display.

در این رویداد همچنین اپل یک مک پرو جدید را معرفی کرد، اما گفت که در رویداد دیگری در مورد آن صحبت خواهد کرد.

رتینا 5K وارد می شود

اپل روز سه شنبه استودیو نمایشگر جدید خود را معرفی کرد. صفحه نمایش 27 اینچی رتینا 5K، بلندگوها و دوربین داخلی دارد. کاربران همچنین می توانند بین یک محفظه تمام آلومینیومی با پایه کج یا یک گزینه پایه قابل تنظیم شیب و ارتفاع یکی را انتخاب کنند. صفحه نمایش همچنین می تواند برای شارژ سریع جدیدترین مک بوک پروهای اپل در صورت اتصال به برق استفاده شود.

قیمت آن 1599 دلار است و امروز برای پیش خرید در دسترس است.

107027202-1646765478599-macstudioscreen

107027197-1646764936566-macstudio2

 
 

قیمت iPad Air اعلام شد

اپل نسخه جدیدی از آیپد میان رده خود را با نام iPad Air معرفی کرد. این پردازنده از پردازنده M1 اپل استفاده می‌کند که تراشه‌ای است که در مدل‌های گران‌تر iPad Pro و MacBook Air استفاده می‌شود. همچنین دارای پشتیبانی اختیاری 5G است.

دوربین جلوی آن به یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز زاویه باز ارتقا یافته است، که قابلیتی به نام سنسور استیج را فعال می‌کند که می‌تواند سوژه‌ها را هنگام حرکت در قاب در حین ویدئو کنفرانس دنبال کند.

قیمت آن با فضای ذخیره سازی اختیاری و ارتقای سلولی 599 دلار خواهد بود. این همان قیمتی است که قبلاً خرده فروشی می کرد و در 18 مارس وارد قفسه های فروشگاه ها می شود.

آیفون سبز آمد

همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شده بود، اپل، یک رنگ فوق‌العاده را به خانواده گوشی‌های آیفون ۱۳ اضافه کرده است؛ یک سبز زیبا.

 
 
 

ka2Z3tCdGqGq

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.