رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست خودرو در روزهای پرنوسان بازارهای دیگر+جدول

کدخبر: ۴۸۱۷۶۰
اقتصادنیوز: این روزها شاهد فریز قیمت خودرو در بازار هستیم؛ بطوریکه هیچ عاملی موجب نوسان بازار خودرو نمی‌شود.
ایست خودرو در روزهای پرنوسان بازارهای دیگر+جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو برای دومین روز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شده اند. عدم تغییر قیمت خودروهای پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورده که سایپایی ها نیز امروز تغییر قیمتی در بازار نداشته اند؛ این در حالی که دلار روز گذشته شکل کاهشی به خود گرفته بود و امروز روند افزایشی در بازار داشت. اما این تغییر قیمت نتوانست بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد و خریداران همچنان نظاره گر بازار هستند و تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی ها امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 480 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار 350 میلیون تومان به فروش رفت. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار 304 میلیون تومان قیمت خورد.

خانواده سمند نیز امروز در بازار افت قیمت نداشتند. براساس ارزیابی صورت گرفته امروز «سمند LX با موتورEF7» در بازار 279 میلیون تومان به فروش رسید و «سمند سورن» هم در بازار با قیمت 310 میلیون تومان معامله شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. به این ترتیب «پژو 206 تیپ 2» امروز در بازار 267 میلیون تومان در بازار عرضه شد.  «پژو 206 تیپ 5» هم در بازار 330 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خانواده یعنی «پژو 206 صندوقدار» 325 میلیون تومان رسید.  به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوقدار با مدل 1399 در بازار معامله می شوند.

ایران 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند

      اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه