رونالدو هت‌تریک کرد/ منچستریونایتد پیروز شد

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، در مهمترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال منچستر یونایتد در ورزشگاه خانگی خود اولدترافورد از ساعت ۲۱ شنبه به مصاف تاتنهام رفت که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ شیاطین سرخ خاتمه یافت.

شیاطین سرخ که هفته گذشته شکست تلخی را برابر منچسترسیتی تجربه کرده بودند دنبال این بودند تا با برتری برابر تاتنهام در این بازی خانگی امتیازات از دست رفته را جبران کنند.

از طرفی تاتنهام با ۵ گل اورتون را در هم کوبید و با روحیه خوبی در این دیدار به مصاف منچستریونایتد رفت.

همچنین کریستیانو رونالدو پس از یک هفته غیبت به ترکیب تیمش بازگشت.

به غیر از رونالدو رنگنیک ۴ تغییر دیگر را در ترکیب تیمش نسبت به بازی گذشته ایجاد کرده بود.

با این حال این شیاطین سرخ بودند که در روز بازگشت کریستیانو رونالدو در دقیقه ۱۲ و شوت فوق ستاره پرتغالی از حریف پیش افتادند.

در دقیقه ۳۳ اما تاتنهام صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه اریک دایر  به مدافعان برخورد کرد و پس از آن توپ به کولوفسکی رسید که ضربه او به دست الکس تیس برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که هری کین مهاجم سیتیزن ها این توپ را تبدیل به گل کرد.

اما این تساوی تنها دو دقیقه پا بر جا بود و بار دیگر رونالدو روی پاس سانچو شیاطین سرخ را پیش انداخت. تا نیمه نخست با برتری منچستری‌ها خاتمه یابد.

در شروع نیمه دوم تاتنهام که برای جبران نتیجه تلاش می کرد عملکرد بهتری داشت تا اینکه در دقیقه ۷۲ هری مگوایر روی ارسال ریگولن به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا بار دیگر بازی به تساوی کشیده شود.

اما رونالدو اجازه نداد تا بازی به تساوی کشیده شود و در دقیقه ۸۱ روی ارسال الکس تیس برای سومین بار منچستر را پیش انداخت ۴ شیاطین سرخ سه امتیاز این دیدار حساس را کسب کنند.

منچستر یونایتد با این برتری ۵۰ امتیازی شد و در رده چهارم ماند. تاتنهام هم با ۴۵ امتیاز در رده هفتم لیگ جزیره قرار دارد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.