وولوکوپتر، متحول می شود

رقابتی هیجان انگیز بین تاکسی های پرنده برقی

کدخبر: ۴۸۱۶۹۲
اقتصادنیوز: استارتاپ تاکسی هوایی Volocopter، رئیس سابق دفاع و هوافضای ایرباس را به عنوان مدیرعامل بعدی استخدام کرد.
رقابتی هیجان انگیز بین تاکسی های پرنده برقی

به گزارش اقتصادنیوز، استارت‌آپ تاکسی هوایی آلمانی Volocopter د درک هوک، رئیس سابق بخش دفاع و هوافضا در ایرباس (AIR.PA) را به عنوان مدیرعامل خود انتخاب کرده است. اتفاقی هیجان انگیز اما دشوار برای تاکسی های پرنده برقی

این شرکت برنامه دارد سپتامبر مدیرعامل جدید فعالیت های خود را آغاز کند. هوک جانشین رئیس قدیمی Volocopter، Florian Reuter خواهد شد و وظیفه دارد فرآیند صدور گواهینامه تاکسی های پرنده برقی این شرکت را با موفقیت به پایان برساند.

هوک به رویترز گفت: «این یک زمان فوق‌العاده هیجان‌انگیز اما در عین حال دشوار خواهد بود.»

مدیر اجرایی، رویتر، قبل از پیوستن به ایرباس در زیمنس (SIEGn.DE) کار می کرد.

Volocopter در رقابتی پرهزینه با شرکت‌هایی در سرتاسر جهان از جمله Lilium (LILM.O)، Joby Aviation (JOBY.N) و Airbus برای داشتن اولین تاکسی پرنده تایید شده توسط رگولاتورها قرار دارد.

برای تقبل هزینه صدور گواهینامه این شرکت تا کنون 153 میلیون یورو از سرمایه گذاران جذب کرده است. اکنون حدود 1.5 میلیارد یورو ارزش گذاری شده است.

رئیس هیئت مشاوران Volocopter، Stefan Klocke، گفت: هنوز سرمایه گذارانی هستند که می خواهند به ما کمک کنند تا در نهایت به 500 میلیون یورو برسیم.

Klocke با تعیین سال 2024 به عنوان هدف گفت: ما می خواهیم با تصاویری از بازی های المپیک تابستانی در پاریس به طور عموم آغاز کار خود را اعلام کنیم.

Volocopter از زمان تأسیس در سال 2011، بیش از 495 میلیون یورو از سرمایه گذارانی از جمله دویچه بان، اینتل و مرسدس بنز جذب کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید