شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جایزه#رانندگان

خبر خوش به رانندگان قانونمند / پلیس جایزه می‌دهد

کدخبر: 483719
اقتصادنیوز: بنابر اعلام معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور، در راستای تشویق و ترویج رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ شد که یکی از این برنامه‌ها، جایزه به رانندگان قانونمند در ایام نوروز است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: به رانندگان بدون تخلف و تصادف در ایام تعطیلات نوروزی، ۶ دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتورسیکت برقی هدیه داده خواهد شد.

سرهنگ عین‌الله جهانی با اشاره به هدیه پلیس راهور به رانندگان قانون‌مدار در ایام نوروز 1401، اظهار کرد: در راستای تشویق و ترویج رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی لحاظ کردیم و یکی از این برنامه‌ها جایزه به رانندگان قانونمند است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: در همین رابطه، به رانندگان بدون تخلف و تصادف در ایام تعطیلات نوروزی (از 26 اسفند تا 16 فروردین)، 6 دستگاه خودروی تارا و شاهین و 30 دستگاه موتورسیکت برقی هدیه داده خواهد شد.

وی درباره نحوه شناسایی این رانندگان نیز گفت: این رانندگان از طریق دوربین‌ها و به صورت سیستمی رصد شده و افرادی که تخلف و تصادف نداشتند، شناسایی می‌شوند، سپس پس از ارزیابی سیستمی، قرعه‌کشی نیز به صورت سیستمی انجام خواهد شد.

به گفته جهانی، این قرعه‌کشی در برنامه زنده تلویزیونی انجام خواهد شد.