پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران از فردا افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد داشت، البته طی روزهای آینده افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

از اواخر وقت چهارشنبه تا پنج شنبه شب (۱۰ تا ۱۱ فروردین‌ماه) افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد مورد انتظار است و برای روزهای جمعه تا شنبه شب (۱۲ تا ۱۳ فروردین ماه) آسمان صاف در برخی مناطق قسمتی ابری همراه با وزش باد و از شنبه شب افزایش ابرناکی پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی روزهای آینده شاهد روند تدریجی افزایش دما در سطح استان خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای منفی ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۰ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۱۱ فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری و از بعد از ظهر وزش باد و گاهی وزش باد شدید همراه با بارش پراکنده با احتمال رعد و برق با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.