هشدار به اسرائیل؛ انفجار بزرگتر در راه است!

جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (پنج‌شنبه) به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واکنش نشان داده و بر پاسخ مقاومت فلسطین تاکید کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، جنبش حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «بر پاسخ مناسب به تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان تاکید می‌کنیم و این پاسخ به معنای افزایش درگیری‌های مقاومت با اشغالگران و شهرک‌نشینان آنان خواهد بود».

حماس تاکید کرد: «درباره جرائم ادامه‌دار رژیم اشغالگر و رسیدن به مرحله انفجار هشدار می‌دهیم، انفجاری که قوی‌تر و دردناک‌تر از قبل خواهد بود. در آن زمان کل فرزندان ملت در تمام سرزمین اشغال‌شده‌مان به‌پا خواهند خواست، این وعده انسا‌ن‌های آزاده‌ است».

این جنبش مقاومت فلسطین در ادامه این بیانیه افزود: «دشمن سلطه‌گر ما بداند که خون فرزندان ملت ما ارزان نیست و حماس بر عهدی که با شهدا بسته، پایبند خواهد ماند. جنبش اسلامی حماس به راه مقاومت، مبارزه با اشغالگران و حمایت از فرزندان فلسطین ادامه خواهد داد، هر چقدر که هزینه داشته باشد».

در پایان این بیانیه آمده است: «ما در آستانه ماه رمضان، ماه جهاد، شهادت و پیروزی‌های عظیم هستیم. دست فرزندان قهرمان خود را که در تمام شهرهای فلسطین و حتی قلب این سرزمین (قدس) به پا خواسته‌اند می‌فشاریم و بر تداوم مواجهه با اشغالگران با تمام امکانات موجود تا آزادی و بازگشت تاکید می‌کنیم».

در اکوایران ببینید؛

صبح امروز نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه فلسطینیان در جنین، دو جوان را شهید و پانزده نفر دیگر را زخمی کردند. در پی این اقدام رژیم صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بسیج عمومی نیروهای «سرایا القدس» را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین نیز امروز حمله و تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی را به بیمارستان دولتی جنین محکوم کرد. نیروهای رژیم اشغالگر با پرتاب گاز اشک‌آور در محیط این بیمارستان، موجب ایجاد خفگی برای بیماران و کودکان و همچنین ایجاد اختلال در روند کمک به زخمی‌های حمله امروز شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.