پیش بینی قیمت دلار امروز 16 فروردین؛

ورق در بازار دلار برگشت/ورود معامله‌گران جدید به بازار

کدخبر: ۴۸۶۶۱۵
برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند که ورق در بازار دلار برگشته و معامله گرانی که در اواخر سال گذشته به صورت منفعلانه در بازار حضور داشتند، بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته اند
ورق در بازار دلار برگشت/ورود معامله‌گران جدید به بازار

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران روز گذشته شاهد افزایش قیمت دلار بود. نرخ دلار دیروز توانست از مرز 27 هزار تومان عبور کند و بر روی 27 هزار و 150 تومان قرار گرفت. 

ورق در بازار ارز برگشت

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند که ورق در بازار دلار برگشته  و معامله گرانی که در اواخر سال گذشته به صورت منفعلانه در بازار حضور داشتند،  بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته اند

معامله گران دلارمی گویند در صورتی که قیمت این اسکناس آمریکایی بالای سطح 27 هزار و 200  تومان تثبیت شود احتمال رسیدن دلار به کانال 28 هزار تومان هم وجود دارد .

با این حال عده ای دیگر باور دارند  که پس از افزایش نرخ دلار روز دوشنبه نیاز به یک استراحت و اصلاح قیمتی دارد. آن ها معتقدند که امروز  احتمال افت قیمت دلار به ابتدای کانال 27 هزار تومان وجود دارد.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب  گذشته با 7 هزار  445 تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی دیروز 5 تومان پایین رفته بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب 27  هزار و 250 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با یکشنبه شب تقریبا 330 تومان افزایش را نشان می دهد.  یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 26  هزار و 920 تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی صعودی است. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار و440  تومان معامله شد که نسبت به قیمت یکشنبه شب 390 تومان رشد کرده  بود. یکشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 26 هزار و 50 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  سه شنبه 16 فروردین بالا می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید