قیمت سکه در یک قدمی 13 میلیون

قیمت دلار عصر امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته بالاتر بود. معامله گران افزایشی امروز توانستند نرخ دلار را بیش از ۱۰۰ تومان بالا ببرند .نرخ دلار امروز بر روی ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان قرار گرفت. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار  در انتهای معاملات امروز ۵۸ تومان رشد کرد و با قیمت ۲۵ هزار و ۱۷۶ تومان معامله شد 

نوسان محدود قیمت درهم

قیمت درهم در بازار ارز امروز برخلاف قیمت دلار و قیمت سکه نوسان محدودی را تجربه کرد. نرخ حواله درهم امروز ۳۰ تومان رشد را ثبت کرد و با قیمت ۷ هزار و ۵۷۰ تومان مبادله شد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۷ هزار و ۸۰۴ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار  بالاتر بود. معامله گران معتقدند تا زمانی که قیمت درهم بالای مرز ۷ هزار و ۵۰۰ تومان باشد احتمال صعود قیمت دلار وجود دارد . 

قیمت سکه در یک قدمی 13 میلیون 

بازار جهانی طلا امروز به مسیر رشد روز گذشته ادامه داد و تقریبا ۴ دلار دیروز بالاتر بود. قیمت اونس طلا امروز با ۱۹۴۷ دلار نرخ گذاری شد. در بازار داخلی ایران هم عصر امروز  قیمت سکه و طلا  بالا رفت. قیمت طلا ۱۸ عیار امروز با ۱میلیون و ۳۰۶ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد که نسبت به دو روز پیش ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان رشد را نشان می دهد.  

قیمت سکه هم در بازار امروز به سمت کانال ۱۳ میلیون تومان قدم برداشت. این فلز زرد رنگ امروز توانست ۱۴۰ هزار تومان بر ارزش خود بیفزاید و با ۱۲ میلیون و ۹۱۰  هزار تومان مبادله شد.  با احتساب قیمت ۲۷ هزار ۶۵۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۶۷۴ هزار تومان به دست آمد و اندازه حباب سکه  هم ۱.۸۶ درصد بود.  

مذاکرات برجام در بازار دلار 

مذاکرات برجام چند وقتی است که در حالت توقف به سر می برد اما امروز  معامله گران با برجسته کردن اظهارات منفی بعضی از دولتمردان آمریکایی درباره مذاکرات وین سعی در افزایش قیمت دلار را داشتند. آنها مدعی بودند که توافق به زودی اتفاق نخواهد افتاد .و یکی از دلایلی که بازار ارز و طلا  آرایش صعودی به خود گرفت،  می تواند همین ادعا باشد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.