کاهش ارزش معاملات اتریوم/ ارزش بازار همچنان زیر 2 تریلیون دلار

اگرچه امروز بیت کوین مثبت است، اما رشدی جزئی داشته و همچنان در کانال ۴۲۰۰۰ دلار معامله می شود. اتریوم هم با رشد یک درصدی، هنوز در همان کانال ۳۲۰۰ دلار است.

بیت کوین امروز با رشد کمتر از نیم درصدی در حدود قیمت ۴۲۵۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم فعلا منفی است و افت ۸ درصدی را نشان می دهد.

نکته قابل توجه درمورد بیت کوین، سقوط ارزش معاملات آن نسبت به روزهای گذشته است. طی شبانه روز گذشته بیت کوین حدود ۱۴ میلیارد دلار معامله شده که این رقم در مقایسه با عدد ۲۶ میلیارد دلار که دیروز ثبت شده بود، کاهشی چشمگیر را نشان می دهد. ارزش بازار بیت کوین هم امروز ۸۰۹ میلیارد دلار است.

کوین اولری تاجر مشهور کانادایی اخیرا یک سخنرانی درباره ارزهای دیجیتال داشته که در آن گفته تریلیون ها دلار به سمت ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین سرازیر خواهد شد. او همچنین مدعی شده که استخراج بیت کوین جهان را نجات خواهد داد و البته تاکید کرده که قانون گذاری برای ارزهای دیجیتال اتفاق بدی نیست چراکه باعث می شود افراد بیشتری وارد این حوزه شوند.

ارزش بازار اتریوم به نصف ارزش بازار بیت کوین می رسد؟

اتریوم امروز حدود یک درصد رشد کرده اما فعلا در کانال ۳۲۰۰ دلار و حوالی قیمت ۳۲۳۰ دلار معامله می شود. اتریوم نسبت به هفته گذشته بیش از ۷ درصد افت کرده است.

ارزش معاملات اتریوم هم بسیار کاهش داشته و عدد ۸ میلیارد دلار در یک شبانه روز را نشان می دهد. ارزش بازار دومین ارز برتر بازار در حال حاضر ۳۸۹ میلیارد دلار است. ارزش بازار اتریوم مجددا در حال نزدیک شدن به ۵۰ درصد ارزش بازار بیت کوین است.

متن کامل این گزارش را با تیتر «نوسان محدود بیت کوین در کانال 42000 دلاری /افت آلت کوین ها» در اقتصادنیوز بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.