آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار خودروهای داخلی+جدول
امروز ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ یک روز پس از عرضه محصولات سایپا با مدل ۱۴۰۱ در بازار و رشد قیمت محصولات این شرکت، سایپایی ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است در روزی که نرخ دلار به روند افزایشی خود ادامه داد امروز خودرو بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد. فعالان بازار خودرو معتقدند رشد قیمت روز گذشته موجب شد تا امروز شاهد ایجاد ثبات در بازار باشیم. ابهام در سرنوشت برجام از دیگر دلایلی است که موجب شد تا امروز سایپایی ها در کنار ایران خودرویی ها در بازار تغییر قیمت نداشته باشند.

از سوی دیگر روند رو به بالای قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی رقم خورد که هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا در بازار و پس از عرضه خودروهای مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۳۴۴ میلیون تومان قیمت گذاری شد. خانواده تیبا مدل ۱۴۰۱ امروز نیز امروز پس از رشد ۵ میلیونی که روز گذشته ثبت کرد امروز بدون تغییر در بازار  قیمت خوردند. براین اساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا ۲ معمولی» ۱۹۰ میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار  ۱۸۵ میلیون تومانی شد. امروز «ساینا» مدل ۱۴۰۰ هم تغییر قیمت نداشت و در بازار قیمت آن ۱۹۴ میلیون تومان قیمت خورد.

 
 

براین اساس خانواده کوییک مدل ۱۴۰۱ نیز که روز گذشته در بازار ۶ میلیون تومان رشد قیمت داشت امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد. براساس ارزیابی بازار «کوییک R» امروز ۲۰۵ میلیون تومان دست به دست شد و «کوییک معمولی» بدون تغییر در بازار ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 21

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.