سردار پاکپور: اگر تمام سران آمریکا کشته شوند تقاص خون حاج قاسم پس‌داده نمی‌شود

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: هم‌رزمان و نیروهای تربیت شده حاج‌قاسم سلیمانی همچون گذشته و زمان حیات شهید، برای دفع هرگونه تهدید آمادگی کامل دارند و این را بعد از شهادت حاج‌قاسم دیدید و دنیا هم این را امتحان کرده است.

وی عنوان کرد: خون حاج‌قاسم و شخصیتش آنقدر بزرگ است که همه سران آمریکایی‌ هم که کشته شوند تقاص خونش پس داده نمی‌شود و باید با شیوه‌های دیگر تقاص خونش را بگیریم، بعد از ترور حاج‌قاسم، حرکتی که روی عین‌الاسد انجام شد و تحرکات رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه با پاسخ‌های کوبنده‌ای همراه بود.

سردار پاکپور تصریح کرد: بعد از شهادت حاج‌قاسم به یک مرز خاصی رسیدیم، مرز بازدارندگی که دشمنان دیگر آن توان و قدرت را ندارند که بتوانند اقدامی را علیه جمهوری اسلامی انجام دهند و یک معادله تعریف شده که دشمن آن را درک کرده اگر این معادله رعایت نشود حتما ضربه سنگینی خواهد خورد و این معادله را ما ادامه خواهیم داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: فرزندان، سربازان و هم‌رزمان حاج‌قاسم حتما با الهام از فداکاری‌های این شهید عزیز در برابر هر گونه توطئه‌ای ایستادگی خواهند کرد و مطمئن هستیم که دنیا هم این را درک کرده و در این معادلات اینها را قرار دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.