ارزش بازار بیت کوین به 773 میلیارد دلار رسید /جهش آلت کوین ها

بیت کوین هم اکنون با رشد بیش از ۴ درصدی در حدود قیمت ۴۰۷۰۰ دلار معامله می شود. عملکرد هفتگی آن هم بالاخره وارد محدوده مثبت شد و هم اکنون مثبت یک درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۳۱ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۷۷۳ میلیارد دلار است.

البته رشد بیت کوین در شرایطی است که هنوز تردیدهایی درمورد مثبت ماندن روند قیمت وجود دارد. مدیران شرکت تحلیلی گلسنود به عنوان یکی از مراجع تحلیلی معتبر بازار ارزهای دیجیتال، به معامله گران بیت کوین هشدار داده اند که چشم انداز اقتصاد کلان به نفع بیت کوین نیست و می تواند به یک فروش گسترده دیگر برای این ارز منجر شود.

آن ها گفته اند احتمال اصلاح در بازار سهام آمریکا وجود دارد که این موضوع منجر به اصلاح قیمت بیت کوین نیز می شود. آن ها در تایید گفته های خود به خروج بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال طی هفته گذشته اشاره کرده اند و مدعی شده اند بیشترین سهم از خروج پول نیز مربوط به بیت کوین بوده است.

اتریوم دوباره به بالای ۳۰۰۰ دلار رسید

با رشد بیت کوین، اتریوم هم توانست به بالای مقاومت ۳۰۰۰ دلار برسد و این مرز روانی را فعلا با موفقیت پشت سر گذاشته است. اتریوم هم اکنون در قیمت حدود ۳۰۴۰ دلار معامله می شود.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته بیش از ۱۶ میلیارد دلار بوده و ارزش آن هم ۳۶۶ میلیارد دلار است.

نکته قابل توجه درمورد اتریوم این است که در روند نزولی اخیر، اتریوم عملکرد بهتری از بیت کوین داشته که این موضوع برای سرمایه گذاران بزرگ ترین آلت کوین بازار دلگرم کننده است.

متن کامل این گزارش را با تیتر «جبران مافات بیت کوین/ بازگشت مجدد اتریوم به بالای 3000 دلار» در اقتصادنیوز بخوانید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.