شکنجه یک ناتوان ذهنی در مرکز نگهداری، قوه قضائیه ورود کرد+عکس

رئیس‌ کل دادگستری مازندران از تشکیل پرونده قضایی برای بررسی و شناسایی عامل آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در قائم‌شهر خبر داد.

در پی انتشار تصاویر آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در یکی از مراکز نگهداری در قائم‌شهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری رئیس‌ کل دادگستری استان مازندران به این موضوع واکنش نشان داد و خواستار برخورد جدی دادستانی با عاملان این ماجرا شد.

رئیس‌ کل دادگستری مازندران گفت: پرونده قضایی برای بررسی و شناسایی عامل آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در قائم‌شهر تشکیل شد.

اکبری با بیان اینکه دستگاه قضایی استان مازندران به این مسئله ورود کرده ‌و در خصوص این موضوع و شناسایی عوامل آن قاطعانه پیگیری خواهد کرد، اظهار داشت: انتشار تصاویر آزار و اذیت یک ناتوان ذهنی در یکی از مراکز نگهداری در قائم‌شهر واقعا ناراحت کننده بود. در این ماجرا با هرگونه فعل یا ترک فعل که سلامت جسمی، روانی، اخلاقی یا اجتماعی طفل و نوجوان اعم از ناتوان یا غیرناتوان را در معرض خطر و آسیب قرار دهد، برخورد جدی خواهیم کرد.

شکنجه یک ناتوان ذهنی در مرکز نگهداری ‌| ورود دستگاه قضا به ماجرا | تصاویر ۱۸+

وی با بیان اینکه نسبت به افرادی که بخواهند با اقدامات خود باعث ایجاد احساس ناامنی در جامعه شوند بی‌تفاوت نیستیم، افزود: در حال حاضر پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه ‌پیگیری این موضوع در دستور کار دادستانی شهرستان قائمشهر قرار دارد، بیان کرد: دادگستری استان درخصوص این موضوع وشناسایی عوامل آن قاطعانه پیگیری خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.