رئیس جمهور به قزوین سفر می کند

«سیدصولت مرتضوی» در گفت‌وگو با ایرنا از سفر روز چهارشنبه رئیس جمهور به استان قزوین خبر داد و گفت که این سفر سومین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیستمین سفر وی در هشت ماه گذشته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره پیگیری مصوبات استانی دولت توضیح داد: در پی سفرهای استانی رئیس جمهور نشست‌هایی به‌منظور پیگیری اجرای مصوبات این سفرها با حضور مسئولان عالی استان‌ها و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها برگزار می‌شود تا روند اجرای مصوبات و طرح‌ها و موانع و مشکلات و راه‌حل آنها بررسی و در این خصوص تصمیم گیری شود.

مرتضوی با اشاره به بررسی مشکلات فراروی برخی طرح‌های استان زنجان در نشست امروز پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به این منطقه، اظهار داشت: طرح‌هایی که در سطح استان به تصویب رسیده‌اند، از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردارند و عملیات اجرایی آنها با جدیت در حال انجام است و برای برخی طرح‌ها که به کُندی پیش می‌روند هم تدابیری اندیشیده و زمان‌بندی شد تا به موقع به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی درباره منابع اعتبارات استانی توضیح داد: بخشی از اعتبارات از محل منابع عمومی، بخشی از منابع دستگاه‌های اجرایی که از محل فروش املاک است و بخشی نیز از منابع استانی تأمین شده و تخصیص می‌یابد اما آنچه از محل منابع عمومی بوده، توسط سازمان برنامه و بودجه در ۱۴۰۰ تخصیص داده شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در پایان تصریح کرد این معاونت علاوه بر وظایف اصلی خود، برخی دستورات ویژه رئیس جمهور و کارهای برزمین‌مانده را نیز حسب ضرورت پیگیری می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.