هشدار صریح فرمانده کل سپاه به اسرائیل: ما شما را رها نمی‌کنیم، منتظر باشید؛ پاسخ‌های ما دردناک است

سردار سرلشکر حسین سلامی در سخنرانی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس شریف میراث ماندگار حضرت امام خمینی است که در نخستین ماه‌های پیروزی انقلاب شکوهمند خود با ابتکاری اعجاز و حکمتی الهی و بالغه با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان قدس شریف و فلسطین را از فراموش شدگی، غربت غم انگیز و مظلومیت خارج کرد. از آن روز تا به امروز سیمای فلسطین هر روز درخشان تر و برجسته‌تر و جذاب‌تر در صحنه سیاسی عالم در حال حرکت است و بعد از دوران باشکوه امامت امام راحل مان بیرق حمایت از نهضت فلسطین و مبارزه با استکبار و صهیونیسم به دست رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی این نایب امام زمان مان برافراشته ماند و حرکت داده شد.

وی ادامه داد: از آن زمان رهبر انقلاب با ابتکاری در امتداد ابتکار امام خمینی (ره) و با تشکیل نیروی قدس سپاه به ایجاد شاکله قدرت و امتداد انقلاب اسلامی در سایر بلاد اسلامی با هدف در تنگنا قرار دادن رژیم صهیونیستی و به اذن خداوند در آینده‌ای نزدیک به حذف این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم اهتمام کرد. ۷۴ سال پیش از سال ۱۹۴۸ میلادی که با توطئه جهانی انگلیسی و بعدها با امتداد این توطئه جهانی از سوی آمریکا نقشه سیاسی جدیدی برای زخم نمودن پیکر جهان اسلام طراحی شد.

فرمانده کل سپاه ، خطاب به سران «تل آویو» : ما شما را رها نمی‌کنیم و پاسخ‌های ما دردناک است

وی افزود: رهبر انقلاب بهترین، قدرتمندترین و مدبرترین فرمانده خود را برای هدایت نهضت مقاومت در جهان اسلام منصوب کرد. پرچمدار مقاومت، حاج قاسم شهید که توانست در فاصله‌های زمانی اندکی در اقصی نقاط جهان اسلام جوانان را به جهاد دعوت و آنها را سازماندهی کند و سد مستحکمی در مقابل رژیم صهیونیستی قرار دهد. از آن روز تا به امروز دیگر ارتش صهیونیستی در هیچ جنگی پیروز نشده است.

وی تاکید کرد: دقت و توجه کنید، قبلاً صهیونیست‌ها بی‌رحمانه قتل عام می‌کردند اما امروز به نقطه‌ای رسیده‌اند که حتی مجروح شدن یک فلسطینی برای آنها عقوبت فراوانی دارد. دیگر فصل آن وقایع غم انگیز برای فلسطین گذشته است و فلسطین از دست‌های خالی عبور کرده و مسلح است و مردانش در میانه میدان آماده نبرد هستند و اسرائیل در حال فروپاشیدن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت: شما که فکر می‌کردید لایه‌های ضخیم امنیت می‌تواند امنیتی ترین رژیم عالم را که مانند یک پادگان است از خطر حملات فلسطینی‌های قهرمان نجات دهد. دیدید شهیدان محمد حسین، فتحی حازم و شهید ضیا را که چگونه در قلب سرزمین‌های سال ۱۹۴۸ در یک شب تمام ارتش اسراییل و قوای امنیتی او را شکست دادند.

وی افزود: شما دیدید چگونه کشتی‌هایتان در دریا می‌خورد. شما بهتر از من می‌دانید، شما شلیک هزاران راکت نیروهای فلسطینی و ناتوانی گنبد آهنی تان را دیدید و حزب الله را همانند اژدها و شیر مسلط بر شمال سرزمینی که اشغال کردید می‌بینید. شما محاصره در قلب جهان اسلام را حس می‌کنید و در هم شکستگی نظام سیاسی‌تان و پارگی نظام اجتماعی تان را می‌بینید. شما می بینید که دیگر آمریکا تکیه گاه مطمئنی برای شما نیست و کاخ سفید به بیت عنکبوتی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: به شما این نکته را می‌گویم که شرارت‌های خود را خاموش کنید. شما می دانید ما اهل عمل و واکنش هستیم. پاسخ‌های ما دردناک است و شرایط را برای مرز خود فراهم می کنیم. ما شما را رها نمی‌کنیم، منتظر باشید؛ پاسخ‌های ما را دیده‌اید. امروز هم می گویم اگر کوچک‌ترین عمل جاهلانه و شرارت آمیز از شما سر برند بهتر از من می دانید چه بر سرتان خواهد آمد.

سردار سلامی در پایان گفت: به فلسطین قهرمان و عزیز می‌گویم ادامه بدهید؛ نصر الهی با شما است. شما چه در غزه، چه در کرانه، چه در صحن مبارک مسجد الاقصی متحد هستید و مطمئن باشید دشمن شما به سمت اضمحلال و زوال و قدرت شما در حال جان گرفتن است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.