طرح تغییر ساعت رسمی کشور در دستور کار امروز مجلس

 در این جلسه ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری در دستور کار نمایندگان قرار می گیرد.

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تغییر ساعت رسمی کشور (اعاده شده از شورای نگهبان)  و گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح استفساریه ماده (۲۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران از دیگر برنامه های امروز صحن علنی مجلس خواهد بود.

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف کارشناسان بیمه کشاورزی ،گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی و تخصصی  و گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح اصلاح ماده(۱۰۰) قانون شهرداری‌ها را بررسی می کنند.

گزارش کمیسیون انرژی در مورد عدم توسعه و تولید حداکثری از میادین مشترک با کشورهای عراق و عربستان سعودی از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

«مهدی روشنفکر» نماینده مردم بویراحمد و دنا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا،پیش از آغاز جلسه رسمی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاشیه پراکنی رسانه‌های معاند علیه خانواده محمدباقر قالیباف برای سفر به ترکیه دقایقی را در جلسه غیر رسمی بررسی کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.