حزب‌الله جشن گرفت/ ارتش اسرائیل به حالت آماده باش درآمد

به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا، منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، همزمان با برگزاری جشن‌های حزب الله لبنان در مناطق مرزی با فلسطین اشغالی نیروهای رژیم صهیونیستی به حالت آماده باش درآمدند.

 حزب الله لبنان به مناسبت روز جهانی قدس جشن‌هایی در منطقه مرزی این کشور با شهرک صهیونیستی المطله واقع در اراضی اشغالی برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، لبنانی‌ها در این مراسم که تحت تدابیر امنیتی ارتش و نیروهای امنیتی این کشور برگزار شد، با به اهتزاز درآوردن پرچم ‌های مقاومت، فریادهای الله اکبر و اعلام وفاداری به خط مشی مقاومت سر دادند.

این گزارش افزوده است: نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر همچنان در نزدیک مرزهای با لبنان در آماده باش نظامی به سر می‌برند و تجهیزات و ادوات نظامی بیش‌تری به آنجا ارسال شده است.

شبکه الجدید لبنان در ادامه گزارش خود آورده است: حزب الله و گروه  السرایا اللبنانیه در اطراف «برکه النقار»، نزدیک ورودی مزارع اشغالی شبعا تجمعی برای اعلام همبستگی با فلسطین تحت عنوان قدس محور است، برگزار کردند و در آن پرچم‌های مقاومت و فلسطین به اهتزاز درآمد و از طریق بلندگوها فریاد الله اکبر و وفاداری به مقاومت سر دادند و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی هم پیرامون مزارع شبعا مستقر بودند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.