کرانه باختری و غزه به طور کامل در محاصره رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی به بهانه ارزیابی اوضاع امنیتی در سالروز به اصطلاح " کشته های نبردهای اسراییل " و " روز استقلال "، کرانه باختری و نوار غزه را به عنوان منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم چاپ لندن، محاصره کرانه باختری و نوار غزه از ساعت ۱۵ به وقت محلی امروز سه شنبه مصادف با دومین روز تعطیلات عید فطر در فلسطین اشغالی آغاز می شود و تا نیمه های شب جمعه ادامه خواهد یافت.  

بر اساس بیانیه صادر شده از سوی ارتش اشغالگر قدس ، محاصره امنیتی کرانه باختری شامل تمامی پست های بازرسی و گذرگاه ها و در نوار غزه محاصره شده شامل گذرگاه های منتهی به "بیت حانون" و " إیریز" و " کرم ابوسالم " می شود و بازگشایی این گذرگاه ها بستگی به ارزیابی اوضاع خواهد داشت.

بیانیه مزبور خاطرنشان کرد که طی مدت یاد شده امکان عبور و مرور و رفت و آمد از کرانه باختری و نوار غزه به مناطق اشغال شده در سال ۱۹۴۸ به جز موارد استثنایی با موافقت ویژه از سوی هماهنگ کننده عملیات دولت اسراییل در سرزمین های اشغالی امکان پذیر نخواهد بود.

این در حالی است که پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه سالروز به اصطلاح " کشته های نبردهای اسراییل " و " روز استقلال" آماده می شود تا در تمامی مناطق فلسطین اشغالی طی فردا و پس فردا ( چهارشنبه و پنجشنبه ) با توجه به موج عملیات مقاومت فلسطین طی چند هفته گذشته  جهت مقابله با هر گونه سناریوی احتمالی، نیروهای پشتیبان و تقویتی مستقر نماید.

ژنرال سیجال بارتسفی رئیس شعبه عملیات پلیس اسراییل گفت که در مدت اخیر ده ها هشدار در خصوص احتمال شکل گیری عملیات های خشونت آمیز دریافت شده است و این هشدارها روز به روز بیشتر می شوند.  

از اواخر ماه مارس گذشته تا کنون ۱۶ صهیونیست در حملات مسلحانه فلسطینیان در سراسر فلسطین اشغالی کشته شده اند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.