افزایش ١٢ میلیونی برخی خودروهای پژو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از افزایش ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومانی خودروهای پژو در ده روز گذشته حکایت دارد.

در ده روز گذشته پراید ۱۱۱ از ۱۹۸ میلیون تومان امروز به ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز از ۱۷۸ میلیون تومان امروز به ۱۸۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز در ده روز گذشته یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۶۶ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ده روز ۵ میلیون تومان گران شده است و ۱۷۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت گران شده اند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان امروز به یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۷۰ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز در ده روز گذشته ۱۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۸۵ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۱ میلیون تومان گران شده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۲ میلیون تومان گران شده است.

خودروهای سمند نیز از این نوسانات قیمتی در امان نمانده اند به طوری که سمند ال ایکس مدل ۱۴۰۰ از ۲۷۰ میلیون تومان امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ده روز گذشته ۶ میلیون تومان گران شده است.

در بین خودروهای تیبا مدل تیبا ۲ سال ۱۴۰۰ از ۱۹۸ میلیون تومان در ده روز گذشته امروز به ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

افزایش ١٢ میلیونی برخی خودروهای پژو/ خودروهای بازار در ۱۰ روز چقدر گران شدند؟

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.