هشدار؛ وزش باد شدید در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و شب همراه با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان گاهی وزش باد خیلی شدید و خیزش موقتی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

 برای امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) در برخی مناطق به‌ویژه در ارتفاعات و روز جمعه(۲۳اردیبهشت) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

با توجه به گرد و غبار اتنقالی از غرب کشور برای روزهای سه شنبه و پنجشنبه (۲۰ و ۲۲اردیبهشت) افزایش گردوغبار، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

از امشب تا روز چهارشنبه (۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت) روند افزایش نسبی دما و از پنجشنبه شب تا جمعه کاهش نسبتا محسوس دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد از گرم‌ترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

آسمان تهران فردا (۲۰ اردیبهشت ) قسمتی ابری، گاهی نیمه‌ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت) قسمتی ابری و از بعد از ظهر وزش باد شدید و اواخر وقت نیمه‌ابری با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.