افشاگری درباره انتصابات فامیلی خودروسازان

 نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حساب‌کشی مجلس با تحقیق و تفحص از شرکت‌ها خودروسازی گفت: مدیران شرکت‌های خودروسازی بیش از ۲۰۰ نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام خود استخدام کرده‌اند که این رویه باید اصلاح شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن نوروزی ، با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی بر ارزانی خودرو در کشور اظهار داشت: واردات خودروی خارجی به کشور باید انجام شود زیرا که این مهم باعث کاهش قیمت و رقابتی شدن کیفیت خودرو خواهد شد.

وی افزود: خودروسازان داخلی باید بدانند که خودروهای بی‌کیفیت آن‌ها باعث واردات خودروهای خارجی شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس در ادامه گفت: نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان، مجلس و دولت بر واردات خودرو است تا بخش کمبود خودرو در کشور تأمین شود.

نوروزی با بیان اینکه خودروسازان داخلی با افزایش قیمت مشکلات خودشان را حل می‌کردند ابراز داشت: وزارت صمت باید شرکت‌های سایپا و ایران‌خودرو و دیگر شرکت‌های وابسته را به بخش خصوصی واگذار کنند تا مشکلات حل شود.

افشاگری نایب‌ رئیس کمیسیون حقوقی مجلس از تخلف خودروسازان/ استخدام 200 نیرو و مشاور از نزدیکان و اقوام

وی به بدهی 80 هزارمیلیاردی سالانه خودروسازان در کشور اشاره کرد و گفت: سهامداران اصلی و بخش خصوصی خودروسازان برنامه‌های مهمی برای این شرکت‌ها دارند و وعده داده‌اند در صورت خصوصی‌سازی هیچ بدهی نداشته باشند.

نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس بیان کرد: مدیران خودروسازها بیش از 200 نیرو و مشاور از اقوام خود را در شرکت‌ها استخدام کرده‌اند که باید این رویه به‌کارگیری و انتصابات فامیلی اصلاح شود.

نوروزی با تأکید بر کاهش قیمت خودروهای داخلی خاطرنشان کرد: مدیران گذشته و بازنشسته‌ها باید میزهای مدیریتی را رها کنند و جوانان انقلابی و مؤمن مدیریت را به‌دست بگیرند زیرا که تحقیق و تفحص در مجلس از خودروسازان رأی آورده است و قطعاً پیگیری خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.